maandag 29 augustus 2011

Knielapppenkunst...

Eerder deze zomer maakte ik dit.....ik nam het stokje over van mijn moeder...het regelmatig repareren van spijkerbroeken van de kids. Dit deed zij altijd voor me, Dank je Mam!

Maar nu moest ik zelf maar eens achter de naaimachine voor een kapotte spijkerbroek van Eef. Het moest toch niet zo moeilijk zijn...en dat viel inderdaad wel mee...
Dit eerste "knielappenkunstwerkje" was het resultaat....zo bespaar je heel wat euro's en je hebt een unieke spijkerbroek ervoor in de plaats! Wel erg zoet...die hartjes..en het rozenstofje...maar een meisje van 5 jaar heeft niets liever...dat zie je zo!


Dit is dus nummer 1 uit de groeiende collectie Knielappenkunst...
Nu zoon Abbie weer volop voetbalt op het schoolplein zal nummer twee van de collectie vast niet lang op zich laten wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten