zaterdag 17 september 2011

Labels als koekjes in een trommel...?!

Deze blikken koektrommel (alweer gevonden bij de kringloopwinkel) lijkt gevuld met koekjes....


Maar ze smaken naar karton.....
Het is nl. een blik vol met kartonnen labels van...de Fruitfabriek!!
Ik heb gisterenmiddag met mijn vers bestelde stempel met logo heerlijk geknipt en gestempeld. Nu kan ik al mijn maaksels een profi-look geven met deze stoere labels. Kijk maar!

.....plannetje is om binnenkort met dezelfde stempel ook innaailabels te maken van stof met textielstempelinkt.

Als je je afvraagt:  "Hoedoedegeda?" op z'n plat-Brabants ofwel "Hoe doet ze dat? " in gewoon Nederlands lees dan hieronder verder...
Hoedoedegeda?
Maak je eigen kartonnen labels

1.Spaar kartonnen dozen en knip deze met een kartelschaar tot rechtkoekige reepkes. Als je kartelschaar bolle kartels heeft zoals de mijne krijg je het "biscuitjes-effect", maar met gewone hoekige kartels is ook fraai.
2. Stans met een perforator een gaatje in de bovenkant (daar kan later het koordje door)
3. Bestel een goede stempel bv. bij Stempeltempel.nl met je logo of naam
4. Koop goede stempelinktkussens in een of meerdere kleuren...bv van het merk Stazon
5. Stempelen maar! Veel succes!

Tip: stempel houd je goed schoon met babydoekjes zonder alcohol

1 opmerking:

  1. Hee Marian,

    Moet nog eens uitzoeken hoe ik een bericht kan achterlaten. Hij herkent mijn mailadres steeds niet.
    Wou ff kwijt dat ik weer genoten heb van je berichtjes en creaties en erg gelachen heb met Miranda!

    Weltrusten, NIenke

    BeantwoordenVerwijderen