zaterdag 15 oktober 2011

Bolerootje is af.....

Jippie eindelijk is ie af.....de BOLERO!

Mijn officiele eerste zelf-genaaide kledingstuk: een bolero voor Evie van rood velours (was: oude broek van mij jaren '90), gevoerd met een groen vintage stofje met wit klavertjesmotief....en daardoor aan twee kanten draagbaar. Het patroon stond in de Knippie special van september. Op aanraden van mijn moeder heb ik het randje helemaal doorgestikt, dat maakt het inderdaad nog een stukje mooier!
Evie wilde helaas niet poseren vandaag want ik kreeg haar K3 jurk niet uit.....dus hing ik hem maar op een kleerhanger aan de boom ..














































Ik vraag me trouwens serieus af hoe al die bloggende ijverige dames die ik volg zo snel, en zoveel kunnen naaien in een korte tijd...en dan ziet het er ook zo goed uit op de foto's... Ik ben alleen al met dit kleine ding best lang bezig geweest. het zal wel een kwestie zijn van veel doen, doen, doen... Ach...ik ga gewoon lekker door, nu nog het jurkje afmaken met het peertjespatroon...

Ook ben ik de hele week af en toe bezig geweest met een geheim project wat vandaag af moest....deadline gehaald...en ik ben erg tevreden....hierover later deze week meer.Voor alle nieuwsgierigen een tipje van de sluier: het heeft te maken met mijn hobby grafisch ontwerpen en illustreren....

3 opmerkingen: