zaterdag 5 november 2011

Helaas....ontwerp flyer net niet gewonnen...

Een aantal weken geleden werkte ik aan een geheim project....wat ik nu ga onthullen... TADAAAA!!!
























































Ik deed dus mee aan een ontwerpprijsvraag voor Van Katoen. Dit is een clubje ijverige en bloggende dames uit Belgie die ik volg ...ze organiseren op 14 april een naaimarathon en naaiworkshops in Gent voor het goede doel. Onder hun bloglezeressen zochten ze een creatief talent/ grafisch ontwerper voor het ontwerp van een flyer.....daar had ik wel zin in.....echt iets voor Lady Marian!

Dus ik meldde me aan en na een weekje in de avonduren achter de pc lag er een geweldige poster...die het helaas net niet is geworden...jammer...jammer....
Wel ben ik blij met de complimenten die ik kreeg van Van Katoen (dank je Janina) en de mensen om me heen. Het was superleuk en leerzaam om de poster te maken....ik heb Illustrator weer leren kennen....en weet dat ik hier meer mee ga doen in de toekomst. Ik hoor graag van jullie wat jullie van mijn ontwerp vinden.....
Ik denk dat ik het patroon met de klosjes garen nog eens ergens anders voor ga gebruiken.

Het winnende ontwerp van de flyer is binnenkort vast te zien op de site van Van Katoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten