woensdag 30 november 2011

Hoe maak je snel een handpop.... ofwel Mouwmonster?

Hallooooo allemaal...ik ben er weer!!

Beetje lang weggeweest uit blogland...vanwege vanalles rondom mijn job...verhuizing schoonmama en een fotografeerdipje...(mweeeeh..waar is de zon gebleven in onze achtertuin??...)
Maar ik beloof jullie dat ik weer trouw vaker ga bloggen, want ik heb binnenkort door al dat overwerken vier weken vrij!! JIPPIE...dat beloven CREA weken te worden....die ik wil delen met jullie.

Dus voor alle trouwe fans die zijn blijven hangen (en waarschijnlijk nog op één hand te tellen zijn...) vandaag weer een extra mooi berichtje en Tutorial om zelf in een handomdraai een leuke handpop te maken van een oude trui.

Zoals jullie zien is zoon Thijs al dikke vrienden met dit MOUWMONSTER!!!
Zie hieronder de foto's en de handgetekende Tutorial....


























4 opmerkingen:

  1. Nou dat is het wachten waard geweest hoor! Wat een supergave tutorial. Goede uitleg en superleuk vormgegeven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoiii, ik heb het ook net gemaakt en het is heel makkelijk en mooi geworden. een aanrader! bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben nu bezig aleen ik gebruik inplaats van naaien lijm is dat ook goed??

    maar egt super cool idee

    xoxo tara:P

    BeantwoordenVerwijderen