zondag 18 december 2011

Borduren naam op tasje

Tijdens de verhuizing van schoonmama ontdekte ik een grote borduurring en vele klosjes borduurgaren...
Natuurlijk mocht ik die lenen van haar...dank u Ma!!

Dus ging ik aan de slag voor een kadootje voor het dochtertje van een vriendin. Ik wil een tasje maken ...of een kussensloop (daar ben ik nog niet uit) met haar naam erop. Dus heb ik eerst even haar naam getekend op papier...daarna overgenomen op het stofje (met mijn nieuwe lichtbak van Artograph gaat dat snel en handig zie dit filmpje)
......en toen aan de slag met mooi zilverkleurig garen....

Het ging best snel...een avondje op de bank borduren met "the voice" als achtergrondmuziek...en het is klaar...
Nu dit mooie prentje nog omtoveren in een tasje of kussensloop...dit zien jullie later.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten