woensdag 25 januari 2012

Zomaar... een gratis blommetje van de Fruitfabriek!!

Hoi Allemaal,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van Adobe's Creative Suite 5.5.
Hét softwarepakket om alles mee te maken wat je maar wil op grafisch gebied, het voelt als mijn eigen spiksplinternieuwe gereedschapskistje...klaar om ontdekt te worden...
Vanavond heb ik wat zitten klooien met Photoshop en Illustrator...en voila..in 10 minuutjes heb je dus zo een leuke ansichtkaart geknutseld...
























Wil je deze kaart gratis digitaal ontvangen...om zelf te kunnen versturen aan iemand?
Bijvoorbeeld via de digi-kaartenservice van de HEMA?
Geef dan nu een reactie op dit berichtje (vermeld je e-mail adres) én/of meld je aan als volger van mijn blog....en ik stuur je de pdf file in hoge resolutie toe.
(alle reacties tot en met 31 januari doen mee....)

Zomaar...een gratis blommetje van de Fruitfabriek voor jou!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten