dinsdag 13 augustus 2013

Gevonden voorwerp...

Vanochtend mijn eerste dagje alleen thuis....zonder kids om me heen...want de jongste gaat sinds gisteren naar school. Wat een zee van tijd ineens....en natuurlijk genoeg plannen om die tijd mee te vullen.

Natuurlijk kon ik een bezoekje aan de plaatselijke kringloopwinkel niet weerstaan....om helemaal gelukkig thuis te komen met de mooiste vintage stoffen...voor een prikkie!





Soms heb je geluk...en ligt de kast daar vol met vintage stoffen die op mij liggen te wachten om te worden omgetoverd in een leuke tas of kussen...

Mijn stoffenkastje op zolder heeft nog een klein gaatje voor al dit moois....en als je maar goed kijkt zie je vanzelf de leukste stoffen- en kleurencombinaties om snel weer eens achter de naaimachine te belanden!

Tot snel...

Marian

PS: de gehaakte witte beddesprei is voor mijn dochter....zal ik hem roze verven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten