vrijdag 17 januari 2014

Viva vintage!

Hallo 2014!!
Net als velen van jullie had ik een goed voornemen voor het nieuwe jaar, in mijn geval weer regelmatig bloggen, dus tadaaa....daar ben ik weer! Ik probeer tijd te maken om weer te laten zien wat voor creatiefs ik allemaal onderneem...of wat ik allemaal bedenk...of wat ik vind in die geweldige kringloopwinkel om de hoek.

Tijdens de radiostilte op mijn blog ratelde mijn naaimachine wel gewoon door, ik naaide tasjes en jurkjes en vond ik de mooiste kringloopschatten...waaronder weer veel mooie vintage stoffen. Het kastje op zolder puilt uit...

2014 wordt hoe dan ook een bijzonder jaar voor mij...veel wordt anders, dat is zeker. Ik hoop veel te leren...en mensen te ontmoeten die me inspireren. Nieuwe wegen bewandelen is spannend en leuk...een kwestie van gewoon beginnen te lopen en ontdekken...op je interne kompas vertrouwen...zonder dat je precies weet waar de weg je heen leidt..en fijne reisgenoten ontmoeten die een stukje met je meelopen.

Nu snel het weekend inluiden...achter de naaimachine met een vintage stofje...VIVA VINTAGE!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten