dinsdag 9 september 2014

Drawing lots of portraits...and two of my daughter!

Hoi hoi,

Daar ben ik weer na een korte stilte...regelmatig bloggen blijkt toch een beetje lastig. Daar ga ik wat op verzinnen....misschien één vast moment in de week of zo.

Mijn tekenpennetjes hebben niet stilgelegen...grappig is dat ik nu merk dat zelfs als ik het erg druk heb, ik toch altijd een momentje neem om te tekenen. Al is het maar iets kleins...of een droedel. Tekenen is voor mij vooral ook ontspanning, lekker bezig zijn en mijn hoofd leegmaken.

Deze week experimenteerde ik met mijn inktpen en een kladblokje. Ik tekende mensfiguurtjes en vooral portretten die ik zelf bedenk....maar ook twee tekeningen van mijn dochter.
(Ze wil nu graag dat ik haar elke dag portetteer...mmm denk niet dat ik dat volhou). 




Ik vind de slapende variant van mijn dochter het beste lijken....maar het andere portret vind ik zelf een grappige stijl hebben, waar ik nog meer in wil oefenen.

Tot snel!
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten