vrijdag 19 september 2014

Drawing a new fruity blog header

Eerder deze week tekende ik een nieuwe header voor mijn blog met de app Adobe Ideas.
Deze gratis app is fantastisch als je snel en makkelijk digitaal wil tekenen op je tablet.
Mooi is ook dat je in lagen kunt werken en de files compatible zijn met Adobe Illustrator, waardoor de lagen behouden blijven en alles in vectorlijnen wordt omgezet...

Ok, genoeg nu over digitaal tekentechnische zaken...even het resultaat showen...

Dit was dus mijn oude header (een header is de balk boven je blog of website ):


En na dit lekkere slordige gekrabbel....


Plus wat fruitige details....


Is als je uitzoomt dit het resultaat...een veel frissere en grafische look voor mijn blog vind ik zelf.


Nu nog uitvinden hoe ik ook alweer een nieuwe header plaats in blogger...mmmm...

Fijn weekend!

Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten