dinsdag 30 september 2014

Recycled mini notebooks *vintage style*

Dit weekend knutselde ik er vrolijk op los... 

Buiten in het zonnetje, met een bus spuitlijm, kleine notitieboekjes van kraftpapier en een stapel kinderboeken uit de jaren '70 en '80 waar ik de mooiste plaatjes uitscheurde....

Dat alles voor een groot project eind november... Blijft nog even een verrassing...hierover later meer.
(Nou...vooruit dan....een tipje van de sluier: het begint met....POP-UP en eindigt op SHOP... ; )

Ik ben heel blij met het resultaat. Mijn dochter heeft al een boekje gekregen met een prinses...ik kan er zelf eigenlijk ook wel een paar gebruiken...

Waarvoor? Nou gewoon, om al mijn creatieve  ingevingen in te noteren, of voor de eeuwige to-do-lijstjes...




Op naar het volgende recycle-project!

Tot gauw!
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten