donderdag 14 februari 2013

Bundeltjes handgemaakte enveloppen

Tis lang geleden ...maar ben van plan toch weer wat vaker te gaan bloggen...op mijn blog de Fruitfabriek. Deze blog ben ik in 2011 gestart voor mijn creatieve ideeën die ik graag wil delen met jullie!

Ik zit qua kreadingen niet stil...ben altijd wel met een "projectje" bezig...ook al zagen jullie dit niet allemaal op het internet. Op dit moment ben ik aan het haken en knutselen voor de Westeraam Snuffelmarkt op zaterdag 2 maart in gebouw De Zon in Elst van 12 tot 16 uur.  

Daar zal ik met een kraam mijn handgemaakte spullen en gevonden voorwerpen van de lokale kringloopwinkel verkopen voor een prikkie...want de zolder raakt vol van al die mooie schatten.

Wat ik zoal ga verkopen? ... bundeltjes handgemaakte enveloppen van mooi papier...

heerlijke om te doen in deze 'oooh-wat-een-slecht-weer-dus-ik-kan-ongestoord-knutselen-vakantie'....
inspiratie en DIY tips voor deze envelopjes vond ik op www.ing-things.blogspot.nl

en ik haak sleutelhangers in alle kleuren van de regenboog... 


en ik heb nog meer leuke vintage spulletjes voor de verkoop...maar dat zie je later!

Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten