vrijdag 15 februari 2013

Vintage rommel op zolder

Gisteren vertelde ik over mijn verzameling vintage spulletjes van de kringloop...ik heb iets met de looks van oud speelgoed, textiel, blik en boeken uit de jaren '60 en '70 ...ik kan ze gewoon niet laten liggen bij de kringloopwinkel en verzin dan allerlei redenen om deze vondsten mee te nemen....ondertussen ligt onze zolder vol met dit soort dingen...

deze spulletjes ga ik dus ook verkopen op de Westeraam Snuffelmarkt Elst op zondag 2 maart ...
(zodat ik zonder schuldgevoel weer nieuwe schatten mee naar huis kan nemen van de kringloop...)

 tja...en wat er voor de één uitziet als een oud letterspelletje....
is voor mij een hele bijzondere en vooral mooie manier om jullie nu een heel fijn weekend te wensen...en te gaan genieten van een kopje thee...
tot later!
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten