zaterdag 2 maart 2013

Dagje Snuffelmarkt Elst

Leuk dagje op de markt met mijn dochter vandaag om mijn handgemaakte spullen te verkopen.
Ik kreeg een mooi plekkie met daglicht...en zo zag dat er van buiten uit :

















Ik kreeg veel leuke reacties en vragen, zoals "geef je ook workshops?", "heb je ook een eigen winkeltje?" , eehh.. nou nee dus..alleen deze blog...maar misschien moet ik toch ooit eens een winkeltje beginnen...

Ik heb trouwens best aardig verkocht (dank jullie!!) en manlief en schoonmama kwamen ook even kijken.

Ondertussen maakte Evie dikke vriendinnen met ons buurmeisje van de markt:

















Wat ik allemaal heb verkocht en trouwens ook nog in voorraad heb??
Kijk hieronder maar eens.






















Trouwens..als je je vóór 10 maart aanmeldt als volger van mijn blog en een reactie plaatst op dit bericht dan krijg je de ansichtkaart met gestanste bloemetjes helemaal gratis opgestuurd!

De volgende Snuffelmarkt in september ben ik er zeker weer bij!

groet Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten