vrijdag 15 maart 2013

Kringloopschatten

Woensdag was ik na lange tijd weer eens in de plaatselijke kringloopwinkel op zoek naar schatten..telkens weer zie ik dingen die ik kan omtoveren in iets anders...als ik tenminste de tijd vind..

Wat vond ik deze week:
een klein theepotje voor in de "theepottenkast" (de verzameling groeit en groeit..),
een lapje groen katoen voor tasjes,
een oud boek (1915) ter grootte van ansichtkaart om zelf op te tekenen en ansichtkaarten van te maken,
een geborduurd schaap..gewoon omdat het dan misschien eens lente wordt..
en een oud kinderboek met mooie platen om enveloppen van te maken...
of misschien ga ik ook eens Japans vouwen zoals zij...

Morgen ga ik trouwens twee vriendinnen verrassen met  mooie handgemaakte spulletjes...tijdens een shopdagje in Apeldoorn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten